תבונת הביקורת הטהורה

קרייג ארמסטרונג – איש הפטישים

קרייג ארמסטרונג הוא איש רנסאנס אמיתי. בכל עבודותיו כמתזמר מעבד ומלחין הוא מצליח להטביע חותם אישי מרשים. ממדונה ועד מאסיב אטאק מפסקולים סימפוניים ועד ג'אז חופשי, מאלקטרוניקה רכה ועד למוזיקה קלאסית האיש מצליח לעשות טוב בכל אשר הוא נוגע בו. המוזיקאי המוכשר יליד אנגליה שזכה להכרה רחבה  בעקבות הפסקולים של "רומאו ויוליה" ו"מולאן רוז'" ו"האמריקאי השקט" חושף באלבום הסולו השלישי שלו את הכלי הבסיסי שעליו הוא יוצר-הפסנתר.  פרט לטיפולי חלל דיגטלי פה ושם כל הדיסק מנוגן חי על פסנתר בעוצמה וברגישות גדולה.  המינימליזם של הדיסק חושף את השפעותיו המוזיקליות של ארמסטרונג  מסאטי דרך פיליפ גלאס ועד בראיין אינו. טוב לגלות שהמוזיקליות של ארמסטרונג גדולה מסך השפעותיה. העיבודים האלגנטיים לקטעיו הידועים ביותר מציגים את היופי הבסיסי של השירים בעירום מונוכרומאטי מסוגנן  ואומנותי.  יש משהו טהור  ויפה בקטעים המנוגנים על הפסנתר ללא ליווי נוסף  שמאפשר לנו הצצה ישירה אל השעונים הפטישים והמחוגות שבנבכי מוחו הקודח של ארמסטרונג וזה מרתק לא פחות מהסימפוניות הפסקוליות שלו.


0 comments on “קרייג ארמסטרונג – איש הפטישים

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: